Συνολικές προβολές σελίδας

Visitors

Search

4/1/12

Top 10!!!

Τις γιορτινές αυτές μέρες, κάποιες κυρίες (δεν ξέρω ακριβώς πιες) δημιούργησαν ένα παιχνίδι το "Top 10" όπου πρέπει να γράψεις τα 10 αγαπημένα σου. Μπήκα λοιπόν κι εγώ στο blog της κυρίας Νατάσας και αφού έγραψε πως όποιος θέλει απ' την blogoγειτονιά μπορεί να το παίξει κι αυτός είπα να δοκιμάσω κι εγώ!

Αρχίζω λοιπόν:
1. Το αγαπημένο μου βιβλίο είναι η "Καλύβα του Μπάρμπα Θωμά", με συγκίνησε ιδιαίτερα μόλις άρχισα να το διαβάζω και το τι κλάμα έριξα μετά δεν λέγετε!

2. Η αγαπημένη μου πόλη είναι... Για να πω την αλήθεια είναι πάρα πολλές αλλά πιστεύω πως περισσότερο απ' όλες μου αρέσει το Παρίσι. Δεν έχω πάει, όμως σε μερικά χρόνια σίγουρα θα το κάνω!

3. Το αγαπημένο μου γλυκό είναι η τούρτα σοκολατίνα, τη λατρεύω!

4. Το αγαπημένο μου άρωμα είναι το Midnight Poison(αν και δεν βάζω συχνά αρώματα, δεν μ'αρέσουν πολύ)

5. Τα αγαπημένα μου παπούτσια (κανονικά πρέπει να πω τις αγαπημένες μου μπότες αλλά είμαι μικρή ακόμα) είναι χμ, τα σταράκια...

6. Ο αγαπημένος μου προορισμός είναι το Λονδίνο (επίσης δεν έχω πάει αλλά πολύ θα ήθελα!!!) 

7. Το αγαπημένο μου blog... Το καθένα blog έχει τη χάρη του και μου αρέσουν όλα εξίσου το ίδιο, αλλά ίσως περισσότερο το "Χαρούμενο Δημοτικό" της κυρίας Βανέσσας, γιατί ήταν κάποτε blog της τάξης μου (και δεν είναι πια) και επειδή ήταν η αιτία να αρχίσω κι εγώ το δικό μου blog... Αλλά να ξέρετε ότι όλα τα ιστολόγια σας είναι υπέροχα γι' αυτό άλλωστε και τα επισκέπτομαι!

8. Η αγαπημένη μου εκπομπή στην τηλεόραση είναι το "Junior MasterChef"

9. Το αγαπημένο μου φαγητό είναι τα μακαρόνια (μνιαμ,μνιαμ)

10. Και η αγαπημένη μου ανάρτηση είναι η "Στις αυλές μας πέφτει χιόνι,τραλαλαλά λαλαλά!" γιατί ήταν η ανάρτηση στην οποία έγραψα την δική μου ιστορία με ήρωες όλα τα μέλη του blog!!!

Τώρα είναι η σειρά μου να πω ποια blogs θέλω να παίξουν το παιχνίδι, όμως επειδή δεν μπορώ να διαλέξω όποιος απ' τους αγαπημένους μου blogoφιλους θέλει ας το παίξει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γεια σας! Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιο "The Craziest Class"! Εύχομαι να είστε ευχαριστημένοι από αυτά που είδατε, διαβάσατε και ακούσατε!

Δήμητρα