Συνολικές προβολές σελίδας

Visitors

Search

22/12/11

Και.... ΝΑΙ! ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ!!!!!

ΚΑΙ, ΝΑΙ! ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ! Η-Ρ-Θ-Α-Ν Τ-Α Χ-Ρ-Ι-Σ-Τ-Ο-Υ-Γ-Ε-Ν-Ν-Α!!! Το πιστεύετε; Είναι παραμονή της παραμονής των ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ! Εγώ ακόμη να το πιστέψω, αυτή την Κυριακή έχουμε Χριστούγεννα! Μία από τις αγαπημένες μου γιορτές του χρόνου! Και την επόμενη Κυριακή έχουμε Πρωτοχρονιά! Το 2011 είναι πια στη δύση του, οι μέρες του δηλαδή είναι “μετρημένες”. Όπως το τραγούδι που λέει: “Πάει ο παλιός ο χρόνος, ας γιορτάσουμε παιδιά. Και του χωρισμού ο πόνος ας κοιμάται στην καρδιά....”. Πάντως έχω πάρα πολλές αναμνήσεις από το 2011. Θυμάμαι το Καλοκαίρι πριν κλείσουν τα σχολεία, με τα παιδιά από την τάξη μου τι κλάμα ρίξαμε, γιατί θα αποχωριζόμασταν με 3 πολύ αγαπημένα μας πρόσωπα: Την παλιά μας δασκάλα την κ.Βανέσσα, την Ζωή (συμμαθήτριά μας) και την Ηρώ (άλλη συμμαθήτριά μας). Αφού μέχρι κι εμείς (εγώ και η οικογένειά μου) θα πηγαίναμε να ζήσουμε στην Αθήνα, αλλά τελικά τελευταία στιγμή μείναμε εδώ.
Και θυμάμαι τον Σεπτέμβριο πόσο χαρήκαμε που είδαμε ο ένας τον άλλο. Αλλά ας μην σας ζαλίζω άλλο με τα δικά μου, γιατί πιστέψτε με, έτσι μπορώ να συνεχίσω μέχρι του χρόνου που είναι σε λίγες μέρες.
Σας έφτιαξα ένα βιντεάκι για τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά.

Για εσάς αγαπημένοι μου φίλες και φίλοι:



8 σχόλια:

  1. Μικρούλα μου καλημέρα και καλώς σε βρήκα!! Σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου για τα βραχιολάκια μου, αν και θα ήθελα να μη μου γράφεις στον πληθυντικό!! Ε, δεν είμαι και τόσο μεγάλη πια :P
    Σου εύχομαι να περάσεις πολύ-πολύ όμορφα αυτές τις μέρες με τους ανθρώπους που αγαπάς και σ' αγαπάνε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας ευχαριστώ κυρία Ειρήνη, αλήθεια, αν έγραφα κι εγώ ένα γράμμα στον Άι Βασίλη στο οποίο να του ζητούσα τέτοια βραχιολάκια θα μου τα έφερνε άραγε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!!!!!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΟΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ευχαριστώ, καλά Χριστούγεννα να έχετε με αγάπη, υγεία, ευτυχία, χαρά και ελπίδα για το μέλλον μας! Καλή Πρωτοχρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά Χριστούγεννα, γεμάτα αγάπη, ζεστασιά και ένα πλατύ χαμόγελο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας ευχαριστώ κυρία Χαραυγή, επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αμάν βρε Δήμητρα δηλαδή θα σε φάω που βρίσκεις τέτοια λόγια και ίσως έχεις δίκιο μπορεί να γίνεις και συγγραφές! Σουτσουκ λουκουμ (το παρατσούκλι σου από εδώ και πέρα) Είσαι και νόστημη πραγματικά σε ζηλεύω πολλά φιλιά χερετίσματα στους δικούς σου! Καλές Γιορτές!

    Η φίλη σου
    Έμμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έμμα μου, τώρα είδα το σχόλιό σου (ήμουνα σε πάρτυ)! Τι κάνεις; Που θα πας τα Χριστούγεννα; Θα μπεις καθόλου σκάιπ; Έιιι το παρατσούκλι εγώ σου το είχα βγάλει! Το δικό μου ήταν "Κυρία βγάζω τη γλώσσα μου"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σας! Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιο "The Craziest Class"! Εύχομαι να είστε ευχαριστημένοι από αυτά που είδατε, διαβάσατε και ακούσατε!

Δήμητρα