Συνολικές προβολές σελίδας

Visitors

Search

24/12/11

Ας γνωριστούμε!

Με βάση την ανάρτηση της φίλης μου, Έμμας στο μπλογκ της "Unusual Company!", στην οποία ανάρτηση μιλάει για τον εαυτό της, μου ήρθε η ιδέα να κάνω κι εγώ μια παρόμοια ανάρτηση στην οποία όλα τα μέλη του μπλογκ να γνωριστούμε λίγο καλύτερα. Αρχίζω λοιπόν εγώ, κι εσείς θα συνεχίσετε με την περιγραφή του εαυτού σας στα σχόλια.

Εγώ

Τα μαλλιά μου είναι καστανά, τον χειμώνα σκούρο καστανό και το καλοκαίρι ανοιχτό. Είμαι ψηλή περίπου 1.59 μ. ή και περισσότερο δεν ξέρω ακριβώς. Αφού είμαι ψηλή επομένως είμαι και λεπτή, χαχα. Τα αγαπημένα μου μαθήματα είναι η Ιστορία, η Φυσική και... Τα γερμανικά. Γεννήθηκα στις 7 Ιουλίου του 2000 και ζω στην Κομοτηνή. Πάω στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής, πέμπτη τάξη. Στον ελεύθερο μου χρόνο, μου αρέσει να διαβάζω διάφορα λογοτεχνικά βιβλία, να μπαίνω στο ίντερνετ και να αθλούμαι όταν έχει καλό καιρό. Μου αρέσει να παίζω ποδόσφαιρο (ναι, ξέρω πως είναι "αγορίστικο" άθλημα αλλά μου αρέσει). Δεν μ' αρέσει να φοράω φορέματα, φούστες ναι (σπάνια) αλλά με τίποτα φορέματα. Απλώς δεν μ' αρέσει. Όσο για τον χαρακτήρα μου... Εντάξει, μερικές φορές μπορεί να είμαι λίγο εγωίστρια και να μην ακούω τους γύρω μου και τέλος πάντων δεν είμαι και από τα πιο "ήσυχα" κοριτσάκια. Κατά βάθος όμως είμαι καλός άνθρωπος. Έτσι νομίζω δηλαδή. Με προβληματίζουν αρκετά πράγματα και συνήθως τα γράφω στο μπλογκ αυτό για να δω και την δική σας γνώμη. Οι αγαπημένες μου εποχές είναι το Φθινόπωρο και το Καλοκαίρι (φυσικά) και οι αγαπημένοι μου μήνες ο Ιούλιος και ο Δεκέμβριος. 


Λοιπόν αυτά... Η σειρά σας τώρα!


Υ.Γ


Να και μία φωτογραφία από πέρυσι το καλοκαίρι πριν κλείσουν τα σχολεία:

1 σχόλιο:

  1. Άλλο πάλι κι αυτό!!! Πού την ξετρύπωσες αυτή τη φωτό;;;;; χαχχαχαχ!!! ωραία ιδέα! Ευτυχώς είσαι πού έξυπνη που δε μας έβγαλες τα άπλυτα στη φόρα!!!! Φιλάκια πολλά ! Καλές γιορτές και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σας! Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιο "The Craziest Class"! Εύχομαι να είστε ευχαριστημένοι από αυτά που είδατε, διαβάσατε και ακούσατε!

Δήμητρα