Συνολικές προβολές σελίδας

Visitors

Search

22/12/11

Τα δωράκια μου!!!

Τελικά δεν μπορώ πια ούτε 2 μέρες να μην δημοσιεύσω  ανάρτηση! Όμως αυτή τη φορά έχω σοβαρό λόγο! Θυμάστε εκείνη την ανάρτηση στην οποία σας είπα ότι εγώ και οι φίλες μου κάθε χρόνο ανταλλάσσουμε δώρα για τα Χριστούγεννα, και σας παρακάλεσα να με συμβουλέψετε τι να τους χαρίσω φέτος; Ε, λοιπόν τώρα πια έχω όλα τα δωράκια μου από τις φίλες μου! Είναι όλα υπέροχα γι' αυτό θέλω να σας τα δείξω αλλιώς θα σκάσω!


Προβατάκι - κουμπαράς από την φίλη μου Έμμα, σ' ευχαριστώ Έμμα είναι πολύ ωραίος ο κουμπαράς ήδη τον γέμισα με νομίσματα.


Χριστουγεννιάτικο στολίδι από την φίλη μου Άννα Σ., Άννα μου είναι υπέροχο το έχω βάλει στο δωμάτιό μου!


Κολιέ - νεραϊδούλα από την φίλη μου Άννα Μ., είναι τέλειο Άννα στο σπίτι μου συνέχεια το φοράω!


Άι Βασίλης - στολίδι πόρτας από την φίλη μου Αθηνά, Αθηνά μου άρεσε πολύ και το έχω βάλει στην πόρτα του δωματίου μου!

Σας ευχαριστώ όλες κορίτσια για τα υπέροχα δωράκια σας!
Σίγουρα τώρα εσείς, οι αναγνώστες θα αναρωτιέστε τι τους χάρισα εγώ τελικά. Εγώ λοιπόν, αποφάσισα να συνδυάσω και χειροποίητο και έτοιμο οπότε τους έφτιαξα από μία Χριστουγεννιάτικη καρτούλα και τους αγόρασα από ένα ημερολόγιο!

Σας αρέσουν τα δωράκια μου;



2 σχόλια:

  1. Δημητρούλα μου, τώρα είδα αυτή σου την ανάρτηση.΄
    Τα δωράκια σου είναι όλα πολύ όμορφα. Έχεις πολύ καλές φίλες.
    Και του χρόνου αγαπημένο μου κοριτσάκι.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σας! Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιο "The Craziest Class"! Εύχομαι να είστε ευχαριστημένοι από αυτά που είδατε, διαβάσατε και ακούσατε!

Δήμητρα