Συνολικές προβολές σελίδας

Visitors

Search

9/12/11

Το δικό μας.... έθιμο!

       Λοιπόν ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Εγώ και οι φίλες μου έχουμε για έθιμο κάθε χρόνο να ανταλλάσουμε δώρα πριν κλείσουν τα σχολεία. Φυσικά, μερικές από εμάς δεν μπορούν να κρατηθούν και τα δίνουν από πιο νωρίς αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Το πρόβλημα μου είναι, ότι δεν ξέρω τι δώρα να τις χαρίσω. Κάτι χειροποίητο...Δεν ξέρω τι και δε νομίζω ότι θα βγει όμορφο αλλά το βασικότερο είναι πως δεν έχω καν χρόνο. Είναι τα πολλά μαθήματα, είναι τα φροντιστήρια... Ούτε ανάσα δεν προλαβαίνω να πάρω που λέει ο λόγος. Να τους αγοράσω κάτι... Δεν ξέρω τι. Ούτε ξέρω αν αυτό που θα διαλέξω θα τους αρέσει.
Θα μπορούσατε να μου προτείνετε κάτι;

8 σχόλια:

  1. Χμ,τι θα 'λεγες για μια αφιέρωση στο ιστολόγιό σου, όπου θα περιγράφεις όλα τα στοιχεία που τις κάνουν μοναδικές, όλες τις αγαπημένες τους συνήθειες, τα τραγούδια που προτιμούν σε βιντεάκια και ...ό,τι άλλο σκεφτείς;
    Ένα τυπωμένο αντίγραφο όλων των παραπάνω για να το βάλουν σαν αφίσα στο δωμάτιό τους;
    Απλά μια ιδέα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απλός μια ιδέα... Όμως ωραία ιδέα που μάλιστα σκέφτομαι να την εφαρμώσω οπότε εαν στις 23 Δεκεμβρίου δείτε καμιά τέτοια ανάρτηση μην ξαφνιαστήτε. Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δήμητρά μου, πόσο σε ευχαριστώ που μου δήλωσες την παρουσία σου! Ομόρφυνες την μπλογκογειτονιά, την μύρισες παιδί, ζωντάνια, φρεσκάδα, γλύκα, ανεμελιά, αθωότητα.
    Το διαδικτυακό σου σπίτι, είναι πάαααρα πολύ όμορφο. Αλήθεια, μου άρεσε πάρα πολύ. Χάζεψα το χριστουγεννιάτικο ντεκόρ σου. (Εγώ δεν ξέρω να βάζω εικόνες που κουνιούνται χααχαχα. Θα μου μάθεις; είναι εύκολο;)
    Λοιπόοον, για το δωράκι που θες να κάνεις στην κολλητή σου, ή κολλητές σου.
    Τι θα έλεγες, σε συνδυασμό με την πολύ καλή ιδέα που σου έδωσε η maranda, να έφτιαχνες και κάτι εσύ; (αν βέβαια σου το επιτρέπει ο χρόνος σου, που το ξέρω ότι είναι πολύ πιεσμένος).
    αν λοιπόν ξέρεις να φτιάχνεις διάφορα με scooby doo -είναι αυτά τα πλαστικά, πολύχρωμα κορδονάκια, θα μπορούσες να φτιάξεις κάτι πρωτότυπο και χρηστικό. Τι εννοώ. Να ντύσεις ένα στυλό ή ένα μολύβι, πλέκοντας τα γύρω από αυτό. Το είχε κάνει η δική μου η κόρη μια χρονιά για τις ξαδερφούλες της, και αυτές ενθουσιάστηκαν. (ήταν και αυτή 11 τότε, τώρα είναι 17)
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. A! ξαναγύρια, γιατί μου 'ρθε κι άλλη ιδέα!!!
    Τι θα έλεγες για μπισκοτάκια που θα τα φτιάξεις με τη μαμά, σε σχήματα χριστουγεννιάτικα, και τα τα καλύψεις με γλάσο σε διάφορα χρώματα, ή απλά άσπρο;
    Ήηη πάλι, τι θα έλεγες να φτιάξεις στολίδια χριστουγεννιάτικα με ζυμάρι, να τα ψήσεις, και μετά να τα ζωγραφίσεις;
    Εγώ τρελαίνομαι γι' αυτή τη δραστηριότητα, και φτιάχνω κάθε χρόνο με τις δικές μου κόρες.
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας ευχαριστώ πάααααρα πολύ για όλες τις ιδέες σας. Η αλήθεια είναι ότι όταν έφτιαχνα το μπλογκ δεν είχα φανταστεί ότι θα το επισκέπτονταν κάποιος. Και αυτό το σχόλιο που σας έγραψα είναι αλήθεια, διότι εμείς με την δασκάλα της μουσικής μας δυστηχώς δεν έχουμε χρόνο να κάνουμε πολλά πράγματα μιας και έχουμε μουσική μόνο την Τετάρτη. Θα πω την μαμά μου όταν έχει χρόνο να με βοηθήσει να φτιαξουμε τα μπισκοτάκια. Επίσης θα της πω να πάμε να αγοράσουμε scooby doo(φυσικά και ξέρω τι είναι τα χρησιμοποιούμε) και θα κάνω και αυτό με το μολύβι. Πο, πο δεν φανταζόμουν ότι θα μου προτείνατε τόσο ωραία πράγματα τα οποία δεν μου έρχονταν στο μυαλό! Μάλλον οι φίλες μου θα έχουν πολλά δώρα φέτος χιχι! Σας ευχαριστώ πάρα πολύ! Α, κυρία Ροδούλα μπορείτε να μου στείλετε στο e-mail μου (dhmhtra520@hotmail.gr)τι ακριβώς θέλετε να βάλετε στο μπλογκ σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δημητρούλα μου, είναι τόσο όμορφο το ιστολόγιό σου, που θα το δεις! Σε πολύ λίγο χρόνο, θα κάνεις πολλούς διαδικτυακούς φίλους. (Πρόσεχε όμως, να τα δείχνεις όλα στη μαμά και τον μπαμπά. Αυτή καταλαβαίνουν τους καμουφλαρισμένους λύκους).
    Το ξέρω, το μάθημά μας, της μουσικής, δυστυχώς δεν είναι πάνω από 2 ώρες την εβδομάδα, οπότε τι να πρωτοκάνει ένας δάσκαλος. Μπορείτε να της προτείνετε εσείς της δασκάλας σας ιδέες, που αν ο χρόνος της το επιτρέπει, να της υλοποιήσει.
    Αυτές τις μέρες, θα κάνω ανάρτηση με τη δραστηριότητα "Ο καρυοθραύστης" του Τσαϊσκόφσκι (είναι Ρώσσος μουσικοσυνθέτης) που κάναμε με τα παιδιά, και ενθουσιάστηκαν.
    Φιλάκια
    Χαιρετισμούς στη μανούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οπωσδήποτε κάτι χειροποίητο είναι πιο συναισθηματικό και γλυκό! Μπορείς να πάρεις χριστουγεννιάτικες κούπες και να τις γεμίσεις με τα χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια που σου πρότειναν να φτιάξεις!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σας! Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιο "The Craziest Class"! Εύχομαι να είστε ευχαριστημένοι από αυτά που είδατε, διαβάσατε και ακούσατε!

Δήμητρα